loading...
تنهایی من
farhad بازدید : 56 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
رخداد غدیر یک تفکر است

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان تصريح كرد: رخداد غدیر در ذى‏الحجه سال دهم هجرى، تنها یک حادثه تاریخى و نام یک سرزمین نیست، بلكه یک تفکر است.

سيدخلف موسوي- كه به مناسبت بزرگداشت دهه ي ولايت و عيد غدير خم در تالار شهيد بهشتي اين اداره كل سخن مي گفت- افزود: غدير نشانه‏اى از تداوم خط نبوت و چشمه‏اى است که تا پایان هستى مى‏جوشد. غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خدا و روز تکامل است.

وي اضافه كرد: غدیر، نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه ولایت است؛ پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان پاس‏داشت غدیر را سنت نبوى برشمرد و گفت: جوامع بشرى نیازمند یادآورى و حضور همیشگى هویت‏هاى فرهنگى و اصالت‏هاى معنوى است. زنده نگه داشتن شعایر الهى، رسالتى است که مرزبانان عقیده و ایمان، از جمله رسول اکرم (ص) بر آن تأکید داشته‏اند.

وي بعد از واقعه غدير و نيز قيام ائمه امام راحل را اثرگذارترين شخصيت دنيا كنوني برشمرد كه نام اسلام را زنده كرد و گفت: حركت هاي اسلامي پس از انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل كه شجره ي طيبه ي امامت و ولايت بودند شكل گرفتند اما چون از نعمت ولايت بي بهره بودند نتوانستند به سرمنزل مقصود برسند. چرا كه اسلام بدون ولايت معنا ندارد.  

وي عيد غدير را منحصر به شيعيان ندانست و گفت: عيد غدير خم به همه ي مسلمانان تعلق دارد. چرا كه منادي عيد و پيام الهي پيامبر اكرم(ص) بود.

وي سپس به توطئه هاي دشمنان اسلام براي ايجاد تفرقه بين مسلمانان اشاره كرد و گفت: ما كه متمسك به ولايت ائمه اطهار هستيم بايد گوش به فرمان ولي امر مسلمين باشيم تا آسيبي متوجه اجتماع و انقلاب اسلامي مان نشود.

گفتني است: در اين آيين- كه به همت ستاد صيانت، امور فرهنگي و پايگاه مقاومت بسيج و روابط عمومي برگزار شد و با مولودي خواني و برگزاري مسابقه همراه بود- به عده اي از برگزيدگان مسابقات مختلف از جمله پياده روي و احاديث جوايزي اهدا شد.


farhad بازدید : 31 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

وقتی محوطه ضلع شمالی عمارت شهرداری را خلوت تر از هفته های قبل دیدم، حدسم به یقین تبدیل شد. خودروهای کمتری کنار دیوار پارک شده بود و این موضوع، در روزی که جلسات رسمی شورا تشکیل می شد کمی غیرطبیعی بود. نه اینکه پیشتر سخنی از تحریم جلسات شورا مطرح شده باشد، بلکه از مصاحبه هایی که طی هفته گذشته از برخی همکاران در فضای مجازی انتشار یافته بود، این احتمال را می دادم که در نشست این هفته خبرهایی باشد! و باصطلاح ما رسانه ای ها، شورا این هفته خبرساز شود. کمی هم تاخیر داشتم. وارد تالار شورا که شدم تقریبا نصف صندلی های سن (صحنه) را خالی دیدم. پس از طی مسیر و سلام و احوال پرسی با برخی از حاضران و البته همکاران خبرنگار و شورا، سر جایم نشستم. سالن همهمه بود. همکاران شورا دو به دو یا چند نفری با یکدیگر بحث می کردند و یکی از آنها هم فرصت را غنیمت شمرده بود برای هم صحبت شدن با سرپرست شهرداری و طرح برخی از مشکلات مردم. عده ای از همشهریان هم نظاره گر این صحنه بودند و شاید بی اطلاع از موضوع و سوالی در ذهن! که چرا جلسه شروع نمی شود؟ هرچند در ظاهر با همکاران گپ می زدم اما ذهنم درگیر پیشامدی بود که پیش آمده بود. اینکه بهتر بود چنین اتفاقی نمی افتاد و مسایل داخل شورا، همین داخل شورا حل و فصل می شد و به بیرون درز پیدا نمی کرد. اینکه اگر حرف و حدیثی بود کاش عجله نمی کردیم و اختلافات را که بنظرم سوء تفاهماتی بیش نیست و اغلب ناشی از تفاوت سلایق است، خودمان و تنها خودمان در جلسه ای غیرعلنی با گفتگو حل می کردیم. با خودم می گفتم مردم به انعکاس این خبر چه واکنشی نشان خواهند داد؟ و ترس از این داشتم که این حرکت از همین روزهای آغازین شورای چهارم بدعت شود... بالاخره نائب رئیس شورا پس از 35 دقیقه، ختم جلسه را بعلت به حدنصاب نرسیدن اعضاء اعلام کرد و من ماندم و پاسخ به متعدد سوالات همکاران خبرنگار که باصطلاح سوژه خبری خوبی برایشان بود.  

با برگزار نشدن دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که در رسانه ها با واژه "تحریم" انعکاس پیدا کرد، وقایع شورای دوم در ذهن ها تداعی گشت و حتی برخی به تاریخ نگاری و یادآوری مسایل و حواشی دومین دوره شورای شهر تبریز و تبیین وجه اشتراکات و مقایسه آن با دوره حاضر پرداختند.   

واقعیت این است که هیچ ارتباطی برای همیشه بدون مشکل نخواهد بود. همه ما با سایر افراد تعاملاتی داریم که مطابق میل خودمان پیش نمی رود. این طبیعی است که انسان ها در کارهای گروهی بخاطر تفاوت در عقاید، گاهی با هم دچار اختلاف شوند، اما مهم نحوه  حل این اختلافات است. اینکه بجای حل مسایل در داخل خانواده 21 نفره شورا، آنرا به جامعه بکشانیم، چیزی جز ناامید شدن مردم و خشکاندن بارقه های امیدی که زمان تبلیغات انتخاباتی با وعده وعیدهایی، در دل آنان کاشته ایم نخواهد داشت. در حقیقت اساسی ترین نقش شوراها حل مشکلات شهرنشینی است و این مهم تنها با تعامل و دوستی بین اعضاء، احترام به آراء و نظرات یکدیگر، پرهیز از نگاه سیاسی به مسایل و اجتناب از اختلافات سلیقه ای امکان پذیر خواهد بود. تجربه ثابت کرده است پرداختن به مسائل حاشیه ای، درشت نمایی مسایل پیش پا افتاده و نگاه سیاسی به شورا موجب خواهد شد این نهاد اجتماعی از وظیفه اصلی اش که همانا حل مشکلات مردم است غافل شود.

همچنانکه در یادداشت قبلی اشاره کردم، باز هم تاکید می کنم: اکنون زمان وفاق و همدلی است نه اختلاف و بهانه گیری و البته مانع تراشی! هویت هر شهرداری از شوراست و امروز آقای نجفی تنها متعلق به کسانی نیست که به وی رای داده اند، بلکه ایشان شهردار هر 21 عضو شوراست. حل مشکلات تبریز نیازمند مساعدت فکری و تعامل بین همه اعضای شورا و صد البته حمایت همه جانبه از شهردار منتخب است. از اینرو در صورت هم سویی تمامی اعضای شورا، وی خواهد توانست زمینه ساز موفقیت های آینده در حوزه مدیریت و توسعه شهرمان باشد. ان شاءالله... 


farhad بازدید : 6 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکیبا موضوع "تحول در مدیریت نظام بانکی، گامی به سوی حماسه اقتصادی"، با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری، دانشگاه­ها و مراکز علمی و پژوهشی در روزهای 8 و 9 بهمن ­ماه سال جاری توسط مرکز پژوهش­های بانک انصار در مرکز همایش­های بین ­المللی صدا و سیما برگزار می­ شود.
به گزارش اداره تحقیق و توسعه بانک انصار، مرکز پژوهش­های این بانک در راستای توسعه و تعمیق دانش مدیریت در نظام پولی و بانکی علاوه بر انتشار نشریه علمی توسعه مدیریت پولی و بانکی اقدام به تاسیس دبیرخانه دانمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی نموده است.
آیت­اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و دبیر کنفرانس در خصوص نخستین کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی گفت:
 با توجه به نام گذاری سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری به­ عنوان "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" مقرر گردیده نخستین کنفرانس با محوریت حماسه اقتصادی برگزار گردد تا طی روزهای برگزاری به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و شرایط مطلوب صنعت بانکداری و نقش آن در تحقق حماسه اقتصادی در کشور پرداخته شود.
 
وی ضمن اعلام موارد فوق، در زمینه محورهای اصلی این کنفرانس اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته علمی، شش محور اصلی برای آن در­نظر گرفته شده است. 1- مدیریت نظام بانکی و الگوی و الگوی تحقق حماسه اقتصادی2- مدیریت بانکی در تأمین مالی فعالیت­های اقتصادی3-توزیع عادلانه منابع بانکی در چارچوب اقتصاد مقاومتی4-نظام بانکی کارآفرینانه: ساختار مطلوب و چشم ­انداز 5-بانکداری اسلامی: فرصت­ها و چالش­ها 6- به سوی بانکداری نوین: تحول در نظام بانکداری، محورهای ششگانه این کنفرانس را تشکیل می­ دهند و کلیه اساتید و دانشجویان دانشگاه­ها، صاحب­نظران و پژوهشگران حوزه­ های اقتصادی­، پولی و بانکی و همچنین مدیران ارشد و میانی بانک­ها و موسسات اعتباری مخاطبان این کنفرانس می ­باشند.
در پایان، دبیرکنفرانس از کلیه کارشناسان و صاحب­نظران حوزه پولی و بانکی کشور دعوت کرد تا با شرکت و ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در این کنفرانس و همچنین مشارکت و همراهی و همفکری دست­اندر­کاران مربوطه را در برگزاری باشکوه ­تر کنفرانس یاری نمایند.
نشانی وب­سایت کنفرانس www.mbmconf.ir
منبع : سایت کنفرانس


farhad بازدید : 6 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
شبکه های عمومی و بسته بندی
 

IS1

ابعاد شبكه: 1/5x1/5

 ميليمترعرض رول: 1/2

مترطول رول: 30 متر
 

 

 

IS2

ابعاد شبكه: 1/5x1/5

 ميليمترعرض رول: 1/2

مترطول رول: 30 متر
 

 

 

 

GS35

ابعاد شبكه: 2/5x2/5

 ميليمترعرض رول: 1/5 متر


 

GS40

ابعاد شبكه: 2x2 

ميليمترعرض رول: 1/2 متر


 

GS50

ابعاد شبكه: 2x2 

ميليمترعرض رول: 1 متر


 

GM100

ابعاد شبكه: 10x10

 ميليمترعرض رول: 1 متر


موارد كاربرد:

نورگیر گلخانه - پرورش نهال - فیلتر و دیگر مصارف عمومی

توري پشه اي، ساخت فيلتر.

 
 
 

شبکه های SQ

SQ4

 

ابعاد شبکه: 4 × 4 میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول : 30 متر
 

SQ6

ابعاد شبکه: 6 × 6 میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول : 30 متر

 

SQ10

ابعاد شبکه: ۱۰ × ۱۰ میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول : 30 متر

 

SQ12

ابعاد شبکه: 12× 12 میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول :30 متر 
 

SQ15

ابعاد شبکه:  15× 15 میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول :30 متر 
 

SQ20

 

ابعاد شبکه: 20 × 20 میلی‌متر

عرض رول : 1و1.2 متر
طول رول :30 متر 
 

 
موارد کاربرد : حصارکشی، محوطه سازی باغات و دامداریها ، شیلات ، سقف سوله

 ساخت فیلتر ، دکراسیون و سایر مصارف عمومي.

 

 

شبکه های PMP

 

PMP6

ابعاد شبکه: ۶ × ۶ میلی‌متر

عرض رول: ۱، ۱.۲۰، ۱.۵۰، ۲ متر

طول رول: ۳۰ متر


 

 

PMP10

ابعاد شبکه: ۱۰ × ۱۰ میلی‌متر

عرض رول: ۱، ۱.۲۵، ۲، ۲.۵ متر

طول رول: ۳۰ متر

PMP15

ابعاد شبکه: ۱۵ × ۱۵ میلی‌متر

عرض رول: 1/5، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر

PMP20

ابعاد شبکه: ۲۰ × ۲۰ میلی‌متر

عرض رول: ۱، ۲ متر

طول رول: ۳۰ متر

 

PMP25

ابعاد شبکه: 15 × 15 میلی‌متر

عرض رول: 3،1/5 متر

طول رول: ۳۰ متر

PMP40

ابعاد شبکه: ۴۰ × ۴۰ میلی‌متر

عرض رول: ۱، ۲ متر

طول رول: ۳۰ متر

 

 

 
موارد کاربرد: حصارکشی، محوطه‌سازی باغ‌ها، دامداری‌ها
و مرغداری‌ها، پوشش سقف سوله، دسته‌بندی از جمله برای تفکیک
حوضچه‌های پرورش ماهی، حفاظ ساختمان‌های در حال ساخت، 
زمین های ورزشی و دکوراسیون، فیلتر و دیگر مصارف عمومی
  
 

 

شبکه های مهندسی

CE121

ابعاد شبکه: ۸ × ۶ میلی‌متر

عرض رول: ۱.۵، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر


 

CE131

ابعاد شبکه: ۲۷ × ۲۷ میلی‌متر

عرض رول: ۱.۲۵، ۱.۵، ۲.۵، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر

 

CE151

ابعاد شبکه: ۶۰ × ۶۰ میلی‌متر

عرض رول: ۲.2/5، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر
 

CE153

 

ابعاد شبکه: ۶۰ × ۶۰ میلی‌متر

عرض رول: ۲.۵، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر

 

CE161 (راک شیلد)

ابعاد شبکه: ۱۰ × ۱۰ میلی‌متر

عرض رول: ۱، ۱.۲۵، ۱.۵، ۲، ۲.۵، ۳ متر

طول رول: ۳۰ متر
 

RB60

 

ابعاد شبكه: 40 × 10ميليمتر

عرض رول:0.6 ، 1.2 متر
طول رول:30 متر 
 

 
موارد کاربرد: حفاظت پوشش خط‌های انتقال نفت،
گاز، آب در برابر صدمه‌های ناشی از ضایعات اجسام خارجی رابيتس، زهكشي ديواره كانال ها و تونل ها.

مسلح‌سازی بتن، تقویت خاک های ضعبف ،زیرسازی جاده، تقویت زیر سازیحصارکشی، محوطه‌سازی باغ ها دامداری ها و پوشش سقف سوله و دیگر کاربردهای عمومی

 


farhad بازدید : 4 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
…ما نسل عشق های مجازی هستیم

…نسل خوابیدن با اس ام اس

…نسل دردو دل با غریبه های مجازی

…نسل غیرت رو خواهر,روشنفکری رو دختر همسایه

…نسل پول پولو ثروت طرف

…نسل دروغ های بی فکر

…نسل تنهایی,نسل سوخته

farhad بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


ﻗﯿﺎﻓﻪ؛ ﺟﻮﺭﺝ ﮐﻠﻮﻧﯽ

ﻫﯿﮑﻞ؛ ﺍﻧﺮﯾﮑﻪ

ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ؛ ﺑﯿﻠﮕﯿﺪﺱ!

ﺍﺧﻼﻕ ؛ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﺳﻼﻡ




تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

farhad بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
201.png

خدایا ....

خیلی ها دلمو شکستن ؛ دیگه تحمل ندارم !

شب بیا باهم بریم سراغشون ....

من نشونت میدم ؛

تو ببخششون ... !!!



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

farhad بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

مدت مدیدی است که در مورد واژه­ ها و معانی و پیدایش آن­ها فکر می­ کنم. تصمیم گرفتم مقالات کوتاهی با نام «جادوی واژه­ ها» بنویسم که شاید در آینده به صورت مجموعه، آن­ ها را به چاپ برسانم. در این مجموعه می­ خواهم از نظرات دیگران هم بهره ببرم چراکه معتقدم در هر ذهنی کلیدی است به نام اندیشه که می­ توان قفل­ های بسیاری را با آن باز کرد و اگر با یکدیگر بیندیشیم بی­ شک به شاه­ کلید حل معماهای زندگی­ مان دست خواهیم یافت.
اولین واژه که در زندگی روزمره آن را همواره استفاده می­ کنیم بدون آن که به ­درستی معنایش را بدانیم واژه­ ی « امید» است. می­ خواهم که در مورد معنا وچگونگی پیدایش آن کمی بیندیشیم.
انسان با احساسات متفاوت و متضادی آفریده شده است و به مرور زمان برای هر یک از آن­ ها واژه ­ای را ساخته و نامی بر آن­ ها نهاده است. هر واژه متضاد خود را نیز در دل دارد مثل عشق و نفرت، ترس و شجاعت، غم و شادی، خشم و آرامش و ... در پس هر یک از این احساساتِ عاطفی و ذهنی، یک واکنش جسمی و نمود عینی نیز نهفته است یعنی وقتی ترس بر ما حاکم می­ شود بر اساس هورمون هایی که در بدن ترشح می­گ ردد اعضای درونی و نیز جسم ظاهری ما عکس العمل­ هایی را از خود نشان می دهند مثل تپش قلب، لرزش دست و یا کل بدن، گشادی چشم، باز ماندن دهان، لرزش فک، سیخ شدن موهای بدن و ... در هر یک از احساساتی که در ذات ما وجود دارند و با ما متولد شده­ اند، این واکنش­ های جسمی در پی تلنگرهای روحی و عاطفی به ­وجود می­ آید. پیدایش کلمات در پس نیاز انسان ها به برقراری ارتباط با یکدیگر به وجود آمد و آدمی برای کوتاه کردن توضیحاتی که باید در مورد احساساتش می­ داد برای مجموعه واکنش­ هایی که در پی بروز هر احساس در او به وجود می­ آمد، ناگزیر به استفاده از یک واژه شد به طور مثال « ترس»  که با گفتن آن همه متوجه می­ شوند که منظور چیست و یا خشم و یا حسرت، عشق، نفرت، شادی، غم و ...
حال به موضوع مورد بحث خود برمی­ گردیم. به نظر من چیزی به نام امید درواقع وجود خارجی ندارد یعنی امید در ذات، با ما متولد نشده چراکه بدن ما در هنگام استفاده از این واژه واکنش فیزیکی از خود نشان نمی
­دهد. این واژه زاییده­ ی انسان است برای رسیدن به منظوری خاص! اگر بگوییم امید را معنی کنید و بگویید وقتی امیدوار هستید چه اتفاقی در جسم شما به وجود می­ آید، چیزی برای گفتن دارید؟ آن چه در تشریح امید می­ گوییم درحقیقت نام­ احساسات دیگری است که در ما به­ وجود می ­آید مثل شادی یا هیجان، حتی اغلب برای توصیف واژه­ ی امید از متضاد آن استفاده می­ کنیم یعنی یأس را معنی می­کنیم که آن نیز درواقع چیزی نیست جز غم و اندوه.
پس امید چیست؟ به این واژه بسیار اندیشیده­ ام چراکه در پیچ و خم­های زندگی­ ام زمانی که اندوه بر من چیره گشته بود، یاران بسیاری بوده ­اند که از سر مهر، مرا به آن واژه دلگرم ساخته بودند با گفتن جملاتی از این قبیل که؛ امیدت را از دست نده، همه چیز درست می­ شود. اما به­ راستی امیدوار بودن یعنی چه­ گونه بودن؟!؟ امید به چه کاری آمده وقتی سال ها از عمرت گذشته و بسیاری از گرفتاری ­هایت درست نشده که هیچ، بسیاری دیگر هم بر آن­ ها افزوده گشته است. اندیشیدم در تنهایی و در جدالی طاقت فرسا با اندوه درونم و عاقبت برای ذهن کنجکاوم ـ که متأسفانه هرچیزی را بدون منطق و دلیل نمی ­پذیرد و زندگی را به کامم تلخ می­ کند ـ راهی برای معنا دادن به « امید» پیدا کردم.
امید، بلیط فروش یک قطار است؛ قطار زندگی، که جای نشستن هریک از احساسات درونی ما را او، تعیین می­ کند و سعی بر آن دارد تا احساسات مثبت را در کوپه ­های جلویی و صندلی­ های نخستین بنشاند مثل عشق، آرامش، شادی، بیباکی، محبت و ... که باعث پیشرفت و کمال ما می ­شوند و احساسات منفی را که ناگزیر و در ذات با ما همسفر خواهند بود، در کوپه های انتهای قطار زندگی­ مان جای می ­دهد تا باشند ولی هرچه دورتر به ما که بازدارنده ­اند و سدی برای رسیدن ما به کمال انسانی، احساساتی مثل غم، نفرت، ترس، خشم و ... و ما که لوکوموتیوران  قطار حیات­ مان هستیم، آن را به انتهایی شاید بی انتها (که هنوز نمی دانم) هدایت می­ کنیم.
شما دوستان عزیز نیز درباره ­ی امید بیندیشید که شاید شاه­ کلید تفکر جمعیِ ما راه­گشای زندگی­ مان باشد. نتیجه ­ی این جستجوی ذهنی را برای من هم بنویسید.

سپاس بیکران

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 4,314