loading...
تنهایی من
farhad بازدید : 19 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خواستیم یه مدت نیایم تو وبلاگ ولی مگه این دوستان میزارن؟!

از اونجایی که خودم خیلی به سخنان امام (ره)علاقه دارم گفتم از این سخنان براتون بنویسم:

من گمان نمیکنم که دنیا تا کنون به مثل این دوره ای که ما در ان زندگی میکنیم شیطان داشته است .البته شیطان در همه وقت و در همه طول تاریخ بوده است،اما هر چه دنیا پیشرفت کرده است شیطان ها هم در کارهای شیطانیشان پیشرفت کرده اند،امروز که به اصطلاح عصر تمدن و تلقی و عصر  پیشرفت است .شما در سرتاسر دنیا اگر چنانچه ملاحظه کنید،دنیا در دست شیاطین است.استثنایش بسیار کم است .این ها با ان حیله های شیطانی و با ان ابزار شیطانی که دارندهمه جا را قبضه کرده اند  ودر مقام پیشرفت هم هستند و هر روز یک توطئه هایی انجام می دهند.در مقابل یک همچین توطئه عظیم و یک همچین شیطان های تعلیم دیده و شیطان های عصر تمدن ،باید انسان ها قیام کنند.باید انسان ها همان طوری که انبیای عظام و اولیای خدا قیام کردند و جانفشانی کردند.باید در این عصر همه ما ،همه ملتها و همه ستمدیده ها ی تاریخ باید قدعلم کنند . و جلوی این شیاطین بایستند.اگر سستی بشود شیاطین همه ی عالم را می بلعند.

یه بنده ی خدایی هم چند وقت پیش یه متنی رو برام فرستاد که به نظر خودم واقعا تأمل برانگیز بود

با اینکه بنده خیلی از سخنان امام(ره) را خواندم ولی این یکی رو تا به حال نشنیده بودم  شایدهم برای بعضیا معروف باشه.....

گفتم بد نیست شما هم بخونید،انشاالله که تاثیر گذار باشه....

هیچگاه از حجم زیاد کار نترسید زیرا هر قدر کار زیاد باشد در برابر اراده ی انسان ناچیز است.

اگر عالم را بگردی خسته تر از من پیدا نمیکنی لیکن خدمت به اسلام و مسلمین از همه بالاتر است.

کسی که دنبال حق می گردد و برای رضای خدا کار می کند نباید به فکر این باشد که به او چه گفته اند یا چه می گویند..

امام خمینی (ره)




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 4,330