loading...
تنهایی من
farhad بازدید : 62 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
من دلم مسافرت دوستانه میخواد :((

یه جای با صفا ... مثه اردبیل ... با بروبکس بریم

ساندویچ اشغال بخوریم ... لباسامونو گلی کنیم ... من بزنم تو سر نکو :)) نکو بزنه تو سرمن :))

صنم بگه : درد گرفته ها اینقدر شیطونی نکنین :دی

از توی رودخونه رد بشیم ، بدون اینکه پاچه هامونو بزنیم بالا ...

اب بریزیم رو سر شیوا ... هرهر بخندیم

بریم تو جنگل ... مثه چی بترسیم :))

بعدش بریم یه کافه ، یه قهوه ی داغ بخوریم در حالی که مثه یک سگ نجیب میلرزیم :))

رضوانه با 206 اش بیاد دنبالمون :))

بریم دسته جمعی کوه ... من هم طبق معمول وسط راه نفس کم بیارم و اتراق کنیم ...

نکو رو زنبور نیش بزنه :))

بغل یه دریاچه چادر بزنیم و شبو اونجا بگذرونیم ... یه گراز حمله کنه و هدیه شجاعانه!!! بره گرازه رو بکشه :))

فردا صبح در حالی که رومون پر از سوسک های خوشگله بیدار بشیم و دوباره بزنیم به دل جنگل ...

عاقا

من میخوام بدونم این چه زندگیه کوفتییه که ما داریم میکنیم ؟

صبح تا شب تو این هوای سرطانی پاشیم بریم یه دانشگاه سرطانی با ادمای سرطانی روبرو شیم که چی ؟

درس بخونیم که چی ؟؟؟ اگه قراره "زندگی" نکنیم دلیل این همه تلاش چیه دقیقا ؟ صرفا زنده موندن ؟؟؟

من دلم یه تفریح درست و حسابی میخواد :((

مثلا 6 صبح پاشم برم پیاده روی و از هوای صبح لذت ببرم بدون اینکه مجبور باشم به 100 نفر جواب پس بدم :|

5 شنبه ها دوستانه _دوستانه اش خیلی مهمه ها_ پاشیم بریم توچال !

شیطنت کنیم ... یه کم به این زندگی لعنتی هیجان بدیم :|

مردم از بی هیجانی من ... میخوام بدونم الان نخوام این کارا رو بکنم کی باید بکنم ؟ وقتی فسیل شدم ؟؟؟ :|

هوف :|


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 4,313