loading...
تنهایی من
farhad بازدید : 8 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

تو آیپارای منی شبامو روشن کن

خوش رنگ‌ترین لباستو تن‌ کن

بیا به خواب من شبا که بیخوابم

بدون تو سخت می‌گذره خیلی‌ کلافم 

وقتی‌ یه ماهو دارم کنارم

خوشبختترین مرد زمینم

من با تو شادم من با تو آروم

با تو نداره هیچ چیزی قانون

این زندگیو بی‌ تو نمی‌خوام

بی تو من حتا بهشت نمیا‌م

چه تلخه بی‌ تو سیاه سقفم

تو که نباشی‌ میگیره قلبم

من آسمونو بی‌ ماه نمی‌خوام

بی‌ تو من حتا بهشت نمیا‌م


سجادمظاهری


آیپارا:اسم هست به معنی تکیه ای از ماه به زبان ترکی

--------

آلبوم مهدی یراحی (امپراطور) حرف نداشت لطفا دانلود نکنید

یکی‌ قهر کرده باهم

دعا کنید زود آشتی‌ کنه....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 4,427