loading...
تنهایی من

266

farhad بازدید : 13 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

آآآآآآآآآآآآآآآآخ جون فردا قراره چش كوشولوهاي يه آدم خههههلي بي هدب رو (ك شآآآآآآآآآآآآيد چش كوشولوهاش طو راه باشه تا من يادي ازش بكنم) بذارم طو راه و حالشو جا بيارم... نيدونم چجورياس ك منه دل نازوكولي البته ن هميشه اينقد دارم مي ذوقم مث ساديسميا.. كي ميشه فردا بشه و اون چش ب راه و من ذوق مرگ...وووووووووووهي


طو دل مامور گاز پخخخخخخخيدنم باعثيده تا پخيدنم طو دل اونايي ك همون دم در توسط خودم مخشون چل مي شد فههههلا از سرم بيفته. واي واي واي هنو از يادآوريش لپ كوشولوهام قلمزي ميشه...بيچاره مامور گازه و بیچاره من وقتی ک بقیه اطلاع دار بشن از کارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 4,353