loading...
تنهایی من

farhad بازدید : 8 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
خدایا

من می ترسم 

چه کار کنم وقتی نمی دونم باید به حرف کی گوش کنم

اینهمه تلاش میکنم تا خودم را بکشم بالا ولی وقتی اطرافم فقط آدمهایی منو میخوان که حتی شرایطشون

 را دوست ندارم! اونوقت تکلیف من چی میشه؟

چی کار کنم خدایا؟؟؟؟؟؟

از کجا صدات را بشنوم؟؟؟؟

من نیاز دارم یکی بهم بگه چه کار کنم

یکی که مطمئن باشم درست میگه - یکی مثل تو -- اصلاٍ خود تو بهم بگو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 4,437